SNSD Berpartisipasi Dalam Kampanye Adopsi Anak-anak

Posted 9:45 PM by Super Generation in Label:
Female Group SNSD will be taking part in a campaign to help adopted children.

SNSD recently conducted the campaign 'The Sweet Love' with the Warner Bros' character Tweety in Vogue Fashion Magazine's July Edition. This event is an annual event that gets celebrities involved with helping to raise the awareness of both foreign and Korean adopted children. The purpose of this event is to bring the children to attention and provide care for them.

The news is that SNSD will be participating in this campaign despite their busy schedules and preparations for the 2nd mini album.

On the other hand, the campaign with Warner Bros' Tweety will be carried out through October. The funds raised will be donated to the Korean Society Restoration Association.

Credits: Starnews [www.star.mt.co.kr]
http://star.mt.co.kr/view/stview.php?no=20...link=2&SVEC
Translation: k_Taevid @ soshified.com




Grup cewe SNSD akan ambil bagian dalam kampanye untuk membantu mengadopsi anak-anak.

Baru-baru ini SNSD memimpin kampanye "The Sweet Love" dengan karakter Warner Bros Tweety di Edisi July Majalah Fashion Vogue. Acara ini adalah acara tahunan yang melibatkan selebritis dalam membantu meningkatkan kesadaran akan adopsi anak-anak asing dan korea. Tujuan dari acara ini adalah untuk membawa anak-anak agar diperhatikan dan menyediakan perawatan untuk mereka.

Kabarnya adalah bahwa SNSD akan berpartisipasi dalam kampanye ini walaupun mereka sibuk dengan jadwal dan persiapan untuk mini album ke-2.

Di lain pihak, kampanye dengan Warner Bros Tweety akan dilangsungkan selama bulan Oktober. Hasil penggalangan dana akan didonasikan ke Korean Society Restoration Association.



Indonesian Translation : BeLLisima@snsd-indonesia



0 comment(s) to... “SNSD Berpartisipasi Dalam Kampanye Adopsi Anak-anak”

0 komentar: