SNSD to release their debut single in Japan this September

Posted 9:03 PM by Super Generation in Label: , ,


It has been in the planning stages for a while now and plans for SNSD Japan promotions have finally
been revealed.

SM Entertainment revealed on the 11th, “SNSD will be having their first showcase concert on August 25th at the Ariake Coliseum in Japan which can hold 10,000 fans.”

Having signed a contract this past May, SNSD will be working under Universal Music Japan’s record label Nayutawave Records for their Japan promotions and they are planning to release their debut single this September.

On August 11th, SNSD will also release a special DVD called SNSD Arrival ~ First Time in Japan Commemoration Disc which will contain seven MVs of their past hits. Fans will get an invite for their Ariake Coliseum concert showcase on August 25th through purchasing this special DVD.

Despite their Japan promotions, SNSD are expected to split their time between their Korea and Japan activities. We wish the girls lots of luck!

Source : Allkpop


QUOTE
Trans:
Seperti yang sudah di rencanakan, jadwal Promosi SNSD's di Jepang akhirnya terungkap.

SM Entertainment mengungkapkan pada tanggal 11 Juni ini, "SNSD akan memiliki menampilkan konser pertama mereka pada 25 Agustus di Ariake Coliseum di Jepang yang dapat menampung 10.000 fans."

Setelah menandatangani kontrak pada Mei lalu, SNSD akan bekerja di bawah label rekaman Universal Music dan Nayutawave Jepang untuk promosi mereka di Jepang.Mereka juga merencanakan untuk merilis debut single pada September ini.

Pada 11 Agustus, SNSD juga akan merilis DVD khusus yang diberi nama SNSD Arrival ~ First Time in Japan Commemoration Disc yang berisi tujuh MV hits mereka. Dengan membeli DVD ini, Fans akan mendapat undangan khusus untuk konser mereka di Ariake Coliseum pada 25 agustus.

Meskipun mereka melakukan promosi di Jepang, SNSD diharapkan dapat membagi eaktu mereka untuk kegiatan Korea dan kegiatan Jepang.Kita harap supaya debut mereka sukses.


Oh yah nambahin, Soshi di Jepang 1 management sama Kara, 4 minute, n Big bang....
Smoga debut Jepang'a sukses..
Soshi Fighting...

cr: shugo@snsd-indonesia

0 comment(s) to... “SNSD to release their debut single in Japan this September”

0 komentar: